יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

ספגטי קצ'ו א פפה

הקומפורט פוד שלי זו מנת פסטה קרמית וכבדה. פסטה עם רוטב שמנת, למשל, או פסטה נועה. וספגטי קצ'ו פפה, שטעמתי בפעם האחרונה שהייתי באיטליה, ואז שוב בשוק האוכל האיטלקי והמטורף שבניו-יורק, "Eataly" (לחלוטין מומלץ!) שזו מנת פסטה שדורשת 4 מרכיבים בלבד (חמישה מקסימום!) וזמן ההכנה שלה הוא זמן ההכנה הכי קצר שיש. קצ'ו באיטלקית זו גבינה ופפה זה פלפל, ומשני אלה מכינים את הרוטב: המון פקורינו רומנו מגורדת (וגם פרמזן) ופלפל שחור טחון טרי ביד נדיבה. את הרוטב אפשר להכין גם עם קצ'ו די רומא, קשקבל איטלקית מחלב כבשים. אני מבטיח שאחרי שתכינו את הפסטה הגבינתית הזו, עם המון המון פלפל שחור, תתאהבו. כי זה טעים.

ספגטי קצ'ו א פפה
מרכיבים:
250 גרם ספגטי לא מבושל
100 גרם פקורינו רומנו מגורדת, 50 גרם פרמג'אנו רג'אנו מגורדת (ואפשר להחליף חלק מהפקורינו בקשקבל מגורדת)
20 גרם חמאה
פלפל שחור טחון טרי בנדיבות

הכנה:
  1. בסיר גדול מרתיחים מים עם המון מלח. בזמן ההרתחה, מגרדים את הגבינות.
  2. מוסיפים את הספגטי למים ומערבבים כל כמה זמן כדי למנוע מהספגטי להידבק. בינתיים, ממיסים במחבת רחבה שתכיל את הספגטי את החמאה ומטגנים קצת את הפלפל השחור.
  3. בעזרת מלקחיים מעבירים את הספגטי למחבת עם הפלפל השחור כשהוא כמעט מבושל (הספגטי ימשיך להתבשל עם הרוטב). מוסיפים ממי בישול הפסטה ושליש מתערובת הגבינות. מבשלים על אש בינונית ומערבבים במרץ עד שהכל נמס. מוסיפים את שאר הגבינות ומערבבים עד שהגבינה נמסה ומתקבל רוטב קרמי ועשיר. אם צריך אפשר להוסיף עוד פלפל שחור. מגישים עם מעט פלפל שחור ומעט פרמזן מגורדת. בתיאבון!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אל תתבישו לשאול שאלות או לשתף אם הכנתם/ן!